استفاده از آبلیمو جهرم در هند برای حمام کردن

آبلیمو جهرم به لطف پکتین، فیبر محلول موجود در آن، به بهبود سلامت روده کمک می کند و هضم قندها و نشاسته ها را کند می کند.

علاوه بر این، به لطف محتوای اسید سیتریک آبلیمو جهرم ، این میوه مرکبات تولید صفرا توسط کبد را تحریک می کند، مکانیزم بسیار مهمی برای بهینه سازی فرآیند هضم.

آنتی اکسیدان های فراوان موجود در آن، از جمله ویتامین C، به لیمو اجازه می دهد تا از ایمنی شما حمایت کند، بنابراین از شما در برابر میکروب های مسئول بسیاری از بیماری ها محافظت می کند.

یک مطالعه نشان داده است که اگرچه ویتامین C نمی تواند از سرماخوردگی جلوگیری کند، اما به کاهش مدت و شدت آن کمک می کند.

غذای شاخص داروهای سم زدایی، مطمئناً قبلاً شنیده اید که لیمو به تسریع روند کاهش وزن کمک می کند. اما آیا می دانید چرا؟ در حقیقت، بار دیگر به لطف پکتین است.

این فیبر محلول به انبساط معده کمک می کند که احساس سیری شما را افزایش می دهد و بنابراین از پرخوری جلوگیری می کند. بنابراین، اگر می خواهید وزن کم کنید، خود را با لیمو مسلح کنید! البته به شرطی که علاوه بر یک رژیم غذایی سالم و متعادل مصرف شود.

آبلیمو

آیا می دانستید که یک لیمو به تنهایی می تواند 51 درصد از نیاز روزانه ویتامین C را تامین کند؟ همچنین، چندین مطالعه نشان داده است که مصرف میوه ها و سبزیجات غنی از ویتامین C خطر بیماری قلبی و سکته را کاهش می دهد.

سنگ کلیه مواد زائدی هستند که در کلیه ها و مجرای ادرار جمع می شوند. به خصوص دردناک، اگر به درستی درمان نشوند می توانند باعث عفونت یا حتی اختلال در عملکرد کلیه ها شوند.

بنابراین، برای جلوگیری از ظاهر آنها، هیچ چیز مانند مصرف لیمو نیست. در واقع، این مرکبات سرشار از سیترات است. این اسید طبیعی حجم ادرار را افزایش می دهد و عملاً محیطی کمتر مساعد برای تشکیل این سنگریزه ها ایجاد می کند.

برای استفاده کامل از تمام این فواید، به شما توصیه می کنیم برش هایی از یک لیمو با منشاء ارگانیک را به بطری آب خود اضافه کنید.

این به شما این امکان را می دهد که طعم آن را بهبود بخشید و از سلامتی خود مراقبت کنید. فقط یک هفته این کار را انجام دهید و تفاوت را احساس خواهید کرد!