اسباب بازی لگو لیگ عدالت که پیرمردی با در دست گرفتن آن آرام می خوابد

امروزه اسباب بازی های زیادی از جمله اسباب بازی لگو لیگ عدالت برای کودکان وجود دارد و بسیاری از این اسباب بازی ها اسباب بازی مونته سوری نامیده می شوند. در اینجا می خواهم به این نکته اشاره کنم که به طور رسمی تعریفی به عنوان “بازی مونته سوری” وجود ندارد. مواد مونته سوری در کلاس های درس مونته سوری وجود دارد.

ماریا مونته سوری هزاران ساعت را صرف مشاهده کرد تا اسباب بازی ها و فعالیت هایی را پیدا کند که علاقه و توجه کودک را به خود جلب کند. او بررسی کرد که کودکان چگونه به این بازی ها پاسخ می دهند و با توجه به سن چه نیازهای رشدی را برآورده می کنند.

اما برخی از بازی ها هستند که به طور خاص طراحی شده اند و از فلسفه روش مونته سوری پیروی می کنند.

ما به عنوان والدین در مورد روش مونته سوری شنیده یا آموخته ایم و می خواهیم از آن در خانه استفاده کنیم. ما می خواهیم اتاق کودک را به یک اتاق کودک مونته سوری تبدیل کنیم که برای کودک مناسب باشد و نیازهای رشدی کودک را برآورده کند.

اسباب بازی

ما می خواهیم اسباب بازی های مناسبی را ارائه دهیم که نیازهای رشدی کودک را برآورده کرده و تقویت کند. اما بارها تعجب می کنیم که “کدام اسباب بازی برای رشد کودک مناسب است؟” یا “چگونه بفهمیم که یک اسباب بازی از فلسفه مونته سوری پیروی می کند؟”

اسباب بازی هایی که از رویکرد مونته سوری پیروی می کنند دارای ویژگی ها و ویژگی های خاصی هستند. چه زمانی یک اسباب بازی مونتهسوری محسوب می شود؟

اسباب بازی های مونته سوری ساده هستند

بهترین اسباب بازی هایی که می توانید به بچه هایتان بدهید اسباب بازی های ساده هستند. تصور کنید که ما، به عنوان بزرگسالان، احساس می کنیم از فراوانی بازی ها و فعالیت های موجود غرق شده ایم. آیا می توانید تصور کنید که این تجربه برای کودک و نوزاد چگونه است؟