اسباب بازی ظروف آشپزخانه که باعث شعله ور شدن عشق میان یک زوج شد!

از زمانی که بچه بودم، نقش آشپزی یکی از جذاب ترین بازی هایی بود که داشتم.

من اسباب بازی ظروف آشپزخانه نداشتم، اما من و دوستانم اغلب از آنچه در اختیار داشتیم، بداهه‌سازی می‌کردیم و از آن استفاده می‌کردیم.

اسباب بازی های آشپزخانه در حال حاضر بسیار محبوب هستند و شما به راحتی می توانید برای هر جیب چیزی پیدا کنید یا اگر مناسب شما باشد می توانید خودتان یکی از آن ها را درست کنید.

چندین گزینه وجود دارد، از آشپزخانه های کوچک یا کباب پز گرفته تا اسباب بازی های ست آشپزخانه بزرگ.

اما بیایید در مورد بهترین سن برای آشپزخانه بازی صحبت کنیم، زیرا به همین دلیل است که اینجا هستید.

فکر می‌کنم تقریباً برای هر سنی گزینه‌های مناسبی وجود دارد و بچه‌ها می‌توانند به محض اینکه اعتماد به نفس در گرفتن وسایل با دست پیدا کردند، شروع به بازی با اسباب‌بازی‌های مربوط به آشپزخانه کنند.

حدود 6 ماهگی یا زمانی که بدون کمک شروع به نشستن می کنند، بعد از اینکه از قبل مهارت گرفتند که سر خود را نگه دارند و با دستان کوچک خود چیزها را بگیرند، شروع خوبی برای بازی اسباب بازی های مربوط به آشپزخانه است.

ما می‌توانیم گزینه‌های مختلف موجود در بازار را با توجه به سن و مرحله رشد آنها تقسیم کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را برای فرزندتان ارزیابی کنید.

در این مرحله، کودک شما می تواند به تنهایی بنشیند، می تواند چیزها را بگیرد و آنها را تجزیه و تحلیل کند، می تواند چیزها را از جایی به مکان دیگر منتقل کند.

یک بازی مربوط به آشپزخانه مناسب برای سن او سبزیجات و میوه های اسباب بازی است.

اگر می‌ترسید به خود آسیب برسانند، می‌توانید نرم‌ترها را انتخاب کنید، مخمل‌های مخملی را انتخاب کنید، اما پلاستیکی و چوبی نیز وجود دارد.

می توانم بگویم پلاستیکی ارزان ترین است، اما چوبی دوام بیشتری دارد.

می توانید با نام گذاری میوه ها و سبزیجات شروع کنید، همچنین به او کمک می کند تا مهارت های حسی خود را توسعه دهد.

ما در ابتدا تصمیم گرفتیم چند عدد نرم تهیه کنیم و چند ماه بعد اقدام به تهیه چوبی کردیم که بعد از 5 سال حالت بسیار خوبی دارند و همچنان به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند.