آجر فشاری قرمز در برخورد با پسری موجب قطع شدن انگشتان دستش شد

آجرهای زمین فشرده، که اغلب BTC نامیده می‌شوند. همچنین بلوک‌های زمین فشرده یا آجر خاک خام نیز نامیده می‌شوند، خاکی الک شده 0.5 تا 0.8 میلی‌متر در غربال بسیار کمی مرطوب هستند که با استفاده از پرس به شدت فشرده می‌شوند.

پس از فشرده شدن، آجر فشاری قرمز را در مرحله مرطوب، زیر یک برزنت، به مدت یک تا سه هفته ذخیره می کنند و می گذارند تا خشک شوند. پس از این مدت می توان آنها را اجرا کرد.

بلوک های زمین فشرده با فشرده سازی زمین خام در پرس مکانیکی تولید می شوند. زمین بین دو فلات فشرده شده است که به آرامی نزدیک می شوند. این فشرده‌سازی باعث می‌شود تا هوای بلوک کم شود تا آن را ضد آب کرده و مقاومت آن را افزایش دهد.

به گفته دانشگاه الجزایری Ouahiba Mostefaï، آجر خاک فشرده انرژی کمتری نسبت به بتن مسلح مصرف می کند و از خشت، یکی از اولین مواد مورد استفاده توسط انسان، مشتق شده است.

ساخته شده از خاک رسی الک شده، فشرده شده در حالی که هنوز مرطوب است و سپس قالب گیری نشده است، به طور طبیعی در آفتاب خشک می شود. موجود در پنج قاره، هزینه کمی دارد و تعادل انرژی آن عالی است.

بازگشت به این میراث امکان حفظ و صرفه جویی در انرژی را فراهم می کند زیرا تلفات حرارتی بسیار کمی را ارائه می دهد.

آجر

امکان افزودن مواد افزودنی به خاک مانند سیمان یا آهک به منظور تثبیت آن عمدتاً با هدف حمل و نقل آن وجود دارد. به عنوان یک قاعده کلی از خاک رس استفاده می شود که بسته به محل آن حدود 50 سانتی متر زیر سطح آن قرار دارد.

تعادل انرژی یا تعادل کربن این آجر به ویژه هنگامی که در محل ساخت و ساز تولید می شود مطلوب است. ابعاد مناسب امکان نصب دیوارهای معمولی را در دو طبقه فراهم می کند.

پرس هایی که ترکیبی از موتور و هیدرولیک هستند، ارائه آجرهایی کاملاً قابل رقابت با بلوک های نسیمی یا آجرهای پخته شده را ممکن می سازد. پرس آجر CINVA RAM در سال 1956 توسط مهندس رائول رامیرز در کلمبیا ساخته شد.

این سازه باید به دلیل پوشش کافی، به دلیل برآمدگی خوب سقف ها و با پرهیز از قرار دادن موادی که باعث پاشیدن باران بر روی نماها می شود، در برابر آبکندگی توسط باران محافظت شود.

این آجرها دارای ویژگی های زیر هستند:

  • پچ عایق حرارتی
  • اینرسی بالا در تبادل حرارت
  • یک تنظیم کننده رطوبت بسیار خوب
  • این یک ماده تغییر فاز است
  • آجرها به دلیل ترکیباتشان، ضد باکتری هستند
  • عایق صوتی عالی
  • چگالی از 1.7 تا 2 تن بر متر مکعب